Jipppiedoo

Hej på er allihopa!
Visst är det otroligt härligt med det fina vädret som vi fått? Helt plötsligt är det inte så långt kvar tills sommaren är här, känns jätteskönt.


Så vad har jag gjort den här härliga dagen då? Jo jag har suttit tillsammans med Backa Teater och haft en väldigt trevlig och lyckad utvärdering av Måsen. Alla var så glada och nöjda, så då blir jag glad och nöjd. Saknar dom som fan. Bah.

Anyway! Under mötet så satt jag väldigt mycket och tänkte på våran fina teatergrupp också. Som Jocke sa så blir även jag dag för dag bara ännu mera sugen på att bara börja repa och sen spela! Kan det inte hända NU?
Nej.
Det kan det inte.
Det var bla det jag blev påmind idag på Måsen-mötet. Även om vi har kommit en väldigt bra bit på vägen, så är det fortfarande mycket som verkligen behöver tas upp. Dom använde sig av vissa punkter, som togs upp succesivt under mötets gång, som jag tänkte att vi även skulle kunna använda på våra möten.
Vilka dom punkterna är ska hjulen få se imorgon :)

Självklart, som den plikt jag har, berättade jag även för vissa (inga namn nämnda) om vårat fina Teater På Hjul. Reaktionen var positiv :)

Så jag är verkligen laddad inför morgondagens möte. Jag har haft kontakt med Jocke och Anton, och Fanny såg jag ju hade skrivit på bloggen....men vart är Shvan? Har han försvunnit?

Återstår att se imorgon.



Kommentarer
Postat av: Alma

Tjosaan

Jag tänkte ha en frågestund hos mig där du kan fråga om precis vad du vill, så titta gärna in och ställ just din fråga!

Kram:)

2009-03-19 @ 20:34:19
URL: http://almiiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0