Hej alla!



Japp, nu ska jag vara den tredje att blogga idag :)

Det har varit en väldigt trevlig helg och det var väldigt kul och mysigt att se på melodifestivalen i lördags, även om jag inte förstår vissas musiksmak...haha. Det var bra att nästan hela teater på hjul var där, Anton hade till och med chips med sig. Så det var en trevlig kväll. Sedan gick jag och Anton vid tolv och han höll mig sällskap innan jag började mitt arbetspass vid ett.

Nu är det snart en ny vecka med nya möten och jag ser särskilt fram emot manusmötet. Det går bra för oss även om jag ibland blir lite stressad, det är mycket manus som ska skrivas. Men vi kommer hinna och scenerna blir bra.

Det var allt för mig den här kvällen men jag önskar alla en bra kväll och en bra vecka.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Skönt att ni haft en bra helg!:)

2009-03-09 @ 11:37:31
URL: http://tobys.se
Postat av: Anonym

Tacka den ömma modern för att Anton hade chips med sig!

2009-03-11 @ 19:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0