Steg för steg

Hej allihopa.
Det känns som att det var jättelänge sen jag bloggade sist, men nu är jag här igen.
Idag har vi haft möte med Teater På Hjul och vi har diskuterat väldigt mycket idag och
även varit på möte hos Johan på studiecirkeln. Teater På Hjul ska bli en egen förening =).
Vi diskuterade en hel del annat också, bl.a replokalen vi har fått helt gratis, vilket är helt underbart.
Nu är det spikat när första föreställningen äger rum. Det blir den 7:e september på Fässbergsgymnasiet
i Mölndal, vi börjar med alla gymnasieskolor i Göteborg och sedan bär det av enda till Kiruna
och det känns jättekul.
Det var väldigt mycket annat som vi tog upp på mötet idag men jag lämnar över lite till de andra
hjularna annars blir jag kvar här hela natten.
För övrigt så hoppas jag att ni alla mår bra.
Vi hörs allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0