Shvan´s here

Hej alla.
Som Fanny och Jocke skrev så har vi haft möte och det var mycket som diskuterade
kring om hur vi ska bli förening, det finns 2 olika sätt som vi har tittat lite närmare
på men till slut blev valet självklart om hur vi skulle bli en förening.
Vi har pratat med lite olika företag om sponsring och stöd med pengar för att
vi är ju som ni förstår i behov av det i och med denna turnén och nu på måndag
så ska vi på möte med ett företag som heter "Snabba Slanten" som är någonting
för alla ungdomar i Göteborgs-trakten.
Vi har som sagt ännu en dag i veckan vi ska träffas och det blir på torsdagar.
Vi måste bli klara med manuset i april och nu i början kommer vi träffas varje torsdag
att ägna tid åt manusskrivandet endast, i framtiden kommer vi nog träffas fler dagar i veckan men eftersom alla går i skolan och måste ha extrajobb så blir det lite tajt med tid.
Det var allt jag hade att säga nu men jag kommer skriva snart igen.

Ha det bra alla


Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Ramlade in här då jag surfade runt på Mer-Trafik.Trevligt. Fin och bra blogg du har. Välkommen till min URL. Ha det bra.

2009-02-20 @ 00:17:58
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0