Möte snart

Hej alla.
Jag tänkte passa på att skriva ett litet inlägg precis innan dagens möte som
börjar kl.16.30. Vi skulle börjat kl.17.00 som vanligt men Stina skulle iväg lite
tidigare idag så vi sköt fram mötet en kort stund. På tal om Stina, jag får ju inte glömma
att hälsa henne välkommen till Teater På Hul. Jag vill också passa på att önska Fanny
lycka till, hon castar för en miniserie, antagligen nu samtidigt som jag skriver detta=).
Imorgon är det dags för första "torsdags-mötet" där vi kommer skriva manus.
Idag på mötet så ska vi bl.a fylla i blanketter till "En snabb slant" där man kan få lite
bidrag som skulle hjälpa oss. Kravet för att få bidrag är att hålla på med verksamhet
i Göteborg och vi kommer ju faktiskt att visa upp för skolor i Göteborg så vi förtjänar
nog en snabb slant.
Jag har inte så mycket mer att skriva men jag är säker på att någon annan hjul kommer
att skriva efter dagens möte.

Ha det så bra allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0