Hej allihopa!

Det tog några dagar, men nu ska jag äntligen skriva mitt första inlägg för Teater På Hjul!


Får väl börja med att presentera mig.
Mitt namn är Stina Landahl och jag är 19 år. Att stå på scen, framförallt med teater, har alltid varit något jag verkligen har brunnit för.
Ett ställe där jag vet att jag hör hemma.
Så när jag skulle välja gymnasielinje visste jag att det var teater som det skulle bli. Det var även där jag träffade Shvan!

Efter att gymnasiet var slut så fick jag äran att jobba på de teatrar som inspirerat mig mest; Angeredsteater, Backateater och även ett snabbt besök på Masthuggsteatern. Dock inte som skådespelare....än!

Så nu har chansen kommit för mig att äntligen få göra det som jag har längtat efter i så många år. Att få stå på en scen som skådespelerska utanför teaterlinjens väggar.

Även om det konstnärliga arbetet inte har börjat RIKTIGT än, så vet jag att vi kommer ha väldigt roligt tillsammans (de tillfällen vi inte vill mörda varandra) och jag är väldigt stolt över att få tillhöra Teater På Hjul.


Kommentarer
Postat av: alexandra

guuud va roligt att ni hittade ert 5e hjul till slut :D Nu är ni en hel grupp å kan sätta igång på riktigt med allting!!! Är glad för eran skull allihopa å jag önskar er all lycka till!!! alle

2009-02-25 @ 19:41:11
URL: http://alejandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0