Rep...i väntan på föreställning

Hej alla därute!

Vill först ursäkta att inläggen har blivit allt glesare mellan varandra. Tiderna är hektiska i dessa reptider och allt
vi egentligen hade behövt att göra nu är att fokusera på våra karaktärer och att lära oss manus till fullo.
Men eftersom vi är en liten grupp får vi även ta hand om allt annat ansvar som kommer med att ha en teatergrupp.
Marknadsföring, bokningar, regi och rekvisita är bara ett fåtal av de uppgifter vi hela tiden tänker på.
Så glöm oss inte bara för att vi inte skriver, det lär snart komma fler tillfällen för oss alla att skriva.
Tills dess får ni dras med mina tankar och filosofiska formuleringar.

Anledningen till varför jag skriver idag är pga den hemska nyheten att Ulf Larsson är död. Han också?
Senast idag gick jag, Anton och Jocke och pratade om att så många inspirerande och betydelsefulla människor på så kort tid har avlidit - alltför unga.
Skit i svininfluensan, det är en epidemi i dödsfall bland begåvade människor som äger rum just nu.

Inte nog med det, så läste jag även att Jan Rippe fått hjärtinfarkt...Vad är det som HÄNDER?!
Det är en mörk dag i kultur och nöjesvärlden.

Tyvärr sker mindra trevliga saker alltför ofta i detta virrvarr av händelser som kallas liv. Därför skänker jag en tanke till alla er som idag sörjer, av vilken tänkbara möjlighet, så att ni vet att ni inte är ensamma.

Ta hand om er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0