Pepp!


Efter att ha avnjutit en hejdundrande kopp kaffe så tänkte jag passa på att kika in och säga hej.
Skall alldeles strax bege mig till bussen för ett möte med gruppen. Idag står marknadsföring först på dagordningen och jag hoppas på att komma dit med sprudlande idéer. Skall allt klura ut ett par stycken under bussresans gång.

Annars antar jag att det inte finns så mycket mer att säga som redan är sagt. Vi var som tidigare inlägg beskriver på Andra Stället -Angereds Teater, under gårdagen och fick se scenen vi skall uppträda på v. 45-46. Det var riktigt underbart, jag fylldes av sådan längtan och kände mig så peppad att bara börja. Det var en go känsla och jag tror att vi behövde det lite för att fatta att vi börjar närma oss.



Ni kommer väl? ^^,

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0