Kött på benen

Långmöte med Angereds Teater idag, verkligen givande i alla former som det ordet kan ha betydelse.

Vi fick så mycket kött på benen att mina baggy-jeans stramade när vi gick därifrån. Vår spellokal är gigantisk och snart kommer jag stå där och skrika om allt ifrån brudar och ligg till kärlek och utanförskap. Det kommer bli fantastiskt, också detta på alla sätt som ordet kan ha betydelse.

Precis som Stina skrev i tidigare inlägg så är det fritt fram att börja bok nu direkt och man hör då av sig till antingen mig eller Stina. Bokningsuppgifter kommer komma upp på hemsidan inom de kommande veckorna men det skadar ju aldrig att vara framme tidigt och föräkra sig om en plats. Spelperioden är från tisdag vecka 45 till söndag vecka 46 som det ser ut nu. Jag hoppas verkligen vi får mycket publik. Pjäsens budskap förtjänar det absolut. Jocke och vi alla har gjort ett fantastiskt jobb.

Avslutningsvis ska vi önska Fanny att krya på sig. Hon har inte den nya influensan så ni behöver inte oroa er, men hon var dålig idag och kunde tyvärr inte följa med. Jag hoppas vi återser henne imorgon

Tills nästa gång: Ta hand om dej och de dina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0