En natt av bilder

Ett kort ilägg till sveriges kulturella befolkning kommer här serverat då timmarna går närmare den tid då de plötsligt av någon obegriplig anledning kallas små. Vad jag har att berätta för er denna gång är att vi imorgon i gruppen ska ha vår första ordentliga heldag tillsammans. Det ska repas och administreras på de vildaste och mest effektivaste av vis. Blir spännande att se hur det går!


Vidare så har jag fyllt på bildgalleriet på hemsidan med lite nya bilder från repetitionerna.  Bilden du ser här ovan har jag funnit i mina underbara gömmor. Man måste ju bara älska den högt och oersättligt. En bild säger mer än tusen ord som en tidigare flamma en gång sa. Så rätt hon hade!
Jag ska se till att redigirea lite fler av bilderna så ska jag flirta lite med Jocke och se om vi inte kan vidareutveckla hemsidan lite.

Vi får se. Först och framst så ska jag stänga av P2 (jo, det är sant) och krypa till kojs. Några timmar hoppas jag på att få sova i alla fall.

Nattinufsan
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0