Gruppträff

Nytt möte idag. Det första för mej den här veckan. igår var jag ledig för att fira två år tillsammans med min älskade flickvän och idag sitter jag igen och repeterar inför diverse strul, våldtäkt, misshandel och porrigt slang. jag har verkligen en spännande karaktär att jobba mig in i, "bokstavligt talat in i".

Det känns skönt att träffa gruppen igen även om Fanny var på annat håll idag. Jocke sa något otroligt sant när vi började prata om framtid och annat djupt, om vraför gör vi det här? Vad vill vi uppnå?

Jocke sa: Ni vet när man står där och får sin oscar o ska tacka alla som hjälpt en. Jag ska inte tacka en jävel utan berätta hur jag fått göra allt själv och slita hund för att ta mig till den plats jag står på!

Helt riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0