Mycket jobb med premiär på väg

Usch idag tror jag att vi alla på riktigt har förstått hur nära premiären vi har kommit. Och jag ska inte vara oärlig - vi har otroligt mycket jobb kvar. Rekvisita, smink, kostym, regi, ljus. Överallt behöver det putsas i kanterna. jag är otroligt nervör, men tror absolut att vi kommer klara av det.

Mitt största orosämne just nu är bristen på bokningar. Vi har ju massa platser kvar! Så jag tycker allt att du ska plocka upp telefonen nu, knappra in 0736 63 52 27 och boka platser för hela tjocka släkten.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/df/Fyrens_kulturhus_1_originalbild.jpgSedan har jag glada nyheter att avsluta med. idag fick vi goda nyheter från vår planerade spelplats för förhandsvisningen den 24 oktober och vi har nu lokal för detta uppspel. Det blir spännande att se hur vi klarar oss med en så liten spelplats. Den är en knapp fjärdedel så stor som golvet på Andra Stället. Klastrofobi på väg!

Gissa spelplats! --->


Men inga sura miner för det, det hinner vi inte.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: lauraa

vaddå teater på hjul ??

2009-10-09 @ 17:07:08
URL: http://lauraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0