Countdown...

Hej!

Måste säga att gårdagens rep verkligen lyfte den där osynliga tyngden från mina axlar...iallafall en av dom.
Det kändes bra med allt (*ta i trä*) och jag är inte längre lika rädd över att vi ska spela upp på lördag.
Idag vankas ännu ett möte! Förhoppningsvis ska jag hitta så mycket rekvisita hemifrån som möjligt till alla parter.

Man kan ju tycka att det kanske inte riktigt gått som det ska, i denna produktionen.
Att det har dragit ut mycket på tiden och att det har blivit mycket krångel på vägen.
MEN! Såhär är det gott folk, att vara i en frigrupp och dessutom ha ens första föreställning.
Förut har man varit van att det finns andra folk som gör marknadsföring, regi och allt annat åt en, men när man står helst själv - ja då får man göra allt själv.

Ingen produktion är heller den andra lik.
Jag är bara glad att få dela kaoset med sådana trevliga människor. Det hade man aldrig kunnat tro, att vi skulle komma såhär långt som vi gjort nu, när jag blev medlem i våras.
Stolt över oss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0