7 dagar till knall/fall

Jag tänkte bara ta tillfället i akt och påminna er läsare såväll som medlemmarna i Teater På Hjul och inte minst (snarare tvärt om) mig själv om att det idag är exakt en vecka tills dagen för vårt första uppspel av Du är din egen fiende. Nästa lördag vid den här tiden är vi antagligen just klara med uppspelet och blivit bemötta med stående ovasioner, jubel och klappande så det slår härliga ting eller med en artig, kort och sittande handklapp som egentligen innebär att man varit värdelös.

Det hela känns så overkligt nära att jag inte ens känner mig medvetet stressad trots att vi har hundra saker att göra innan detta uppspel ska äga rum. Det är bara att ta tag i det hela. På måndag ska vi jobba igenom den nya versionen av manuset som jag personligen tror kommer bli ett stort lyft, teatralt uppvisningsmässigt sett. Vad som blir resultatet av vårt långa arbete får vi ett svar på om sju dagar. Knappt. Lovely!

Best regards

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0