Premiär nästa vecka!

Hej hej!

Tänk...nu har vi haft våran "lill-premiär".
Även jag inte vill kalla det ens för föreställning så kommer man inte ifrån det faktum att det var första gången vi spelade inför publik, vilket även kommer vara enda gången innan vi har premiär!

Och ja...jag skulle ljuga om jag sa att det INTE gick bra. För vi kickade ass!!!
Känns otroligt skönt att vi fick sån bra respons men bara för det så blir jag ännu mera nervös för hur resten av föreställningarna ska gå.
När ska man egentligen sluta att hela tiden vara nervös? :)

På torsdag kommer vi flytta in på Andra Stället, så då kommer vi kunna testa ljus och ljud där också. Första gången vi hade med det i föreställningen var i lördags, och det var verkligen en sådan skillnad!

Nu är det inte lång tid kvar. Passa på att boka nu!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0