Mycket händer nu

Hela mitt rum doftar av alla blombuketter som fyller min omgivning just nu, vi får Angereds-Ettor att gråta och scenkläderna börjar lukta allt annat än nytvättat. Mycket händer nu när vi befinner oss mitt i vår spelperiod på Andra Stället och en vecka återstår innan det är över och vi börjar åka runt på lite fritidsgårdar och skolor.

Jag tvivlar dock starkt på att alla som borde har sett vår pjäs än så länge. Det finns många platser kvar, men knappt om tid att få dem. Har du sett pjäsen? Vad tyckte du? Hatar du mej?

Imorgon är det måndag och en ny dag för Teater På Hjul. Vi ska spela för ännu en klass från Angeredsgymnasiet och sedan har vi en kvällsföreställningvid 19 (som ännu inte är fullbokad ska det tilläggas). Mina... eller rättare sagt Adams kläder hänger på tork i min tvättstuga för tillfället och imorgon tar jag bokstavligen nya, fräscha tag.

SMS från Jocke, 26-aug-2009 22:22
Nu är det officiellt
anton :D :D :D :D vecka 45
- 46 spelar vi på
angeredsteatern :) de har
gett oss tillåtelse, det ÄR
helt säkert nu ;) wiiie

Det känns som att jag fick det här sms:et i ett annat liv...

Kramar på sej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0