sol, sol och värme :)

Nu har det gått alldeles för lång tid sedan jag bloggade sist. Till min ursäkt den här gången kan jag bara säga att det har varit mycket. Men NU HAR JAG TAGIT STUDENTEN så nu ska jag nog ha tid att blogga!

Vill tacka Anton och Stina för gratulationerna nedanför :)

Nu sitter hela gruppen i slottskogen och har möte men jag sitter här i min säng och bloggar. Har nämligen blivit jättesjuk´precis efter att jag tagit studenten. Vi ska alla på premiären av Emanuel, filmen där jag och killarna träffades och iden om att starta en teatergrupp väcktes, den är idag så jag bestämde mig för att smälla i mig massa alvedon så att jag klarar av att gå dit, vill verkligen inte missa det! Nästa vecka hoppas jag att vi kan har möten där alla närvarar, vet dock redan nu att jag inte kan komma på torsdag på grund av studentmottagning som ska besökas, men förhoppningsvis är alla där på onsdag. Det var flera veckor sen vi alla var på ett möte.

Jaja, ut och njut i solen den här varma dagen, nu har sommaren börjat

Puss och Kram Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0