Möte snart!

Hej!!


Nu har vi möte om en timme och jag tänkte passa på att blogga lite snabbt innan jag ger mig iväg.

Visst var det ett fint videoblogginläg vi lyckades få ihop sist? Kanske kommer det ett nytt snart igen...

Ja, det har ju inte varit så mycket nya inlägg den senaste tiden,men det har ju varit valborg, första maj och riktigt fint väder så det är nog därför vi inte bloggat så mycket. Sedan har vi inte haft något möte sen valborg så det har nog inte varit så mycket att säga.

Men idag är det dags! Alldeles snart ska jag ge mig iväg till Jocke o Aminas lägenhet för en timmas administrationsmöte och två timmar manusmöte. Ser framemot att fortsätta med manuset, det var ett tag sen nu.

Jaa, sen vet jag inte rikigt vad jag ska säga mer, men antagligen får ni uppdatering efter mötet!

Ha det jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0