Torsdag och fredag

Ännu en torsdag och ännu ett möte. Detta innebar ett kärt återseende av den ack så saknade Fanny. VIdare så diskuterade vi en massa nytt gällande det administrativa, men manusskivandet står i princip stilla vilket är sjukt och fel med tanke på att vi beräknade ha färdigställt en användbar version till april.

Teatern som vi skulle gått på igår kväll blev tyvärr inställd, men vi ska göra ett nytt försök imorgon då de har ännu en visning. Jag hoppas verkligen det inte blir något problem med den visningen också för jag vill verkligen att de andra ska se pjäsen. Fanny är tydligen för fin för oss andra och ska se pjäsen på egen hand tidigare samma dag så henne träffar jag på först nästa onsdag igen.

Men inte ska det gråtas något över det för imorgon träffar jag i alla fall Shvan, Jocke och även Stina vilket jag ser fram emot något otroligt. Det ska bli en lyckad fredag och sedan ska vi skriva manus tills fingrarna faller av oss, eller rättare sagt av Jocke för jag vägrar röra hans minst sagt lite egna tangentbord - som bland annat saknar en fungerande mellanslagstangent. Kanske en idé till present då det lilla livet fyller år nästa vecka. Hmm

Puss och kram på dej kompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0