SORRY

Jag vet inte varför jag betér mig som om jag är bloggare på heltid när jag bara tar paus från bloggandet så där. Jag har suttit nu och försökt komma på bra ursäkt till varför jag tog paus men jag hittar faktiskt inte så många. Jag har helt enkelt inte haft tid, dator, haft alla odds mot mig, vart inlåst på ett tåg i 8 timmar, jobbar 48 timmar irad. Okej, så farligt va de inte.
Jag hoppas att inga e arga (Jocke, Anton, Stina, Fanny och Amina räknas inte). Jag ska börja vara duktig igen och börja blogga som vanligt. Tänker på er läsare som är här endast för att läsa mina inlägg, sedan jag slutade bloggade har läsarna sjunkt drastiskt.
Nä nu ska jag sluta försöka vara rolig för att få er att glömma bort vad jag igentligen har gjort för fel men som sagt det kommer INTE att upprepas. Det är ingen möte på onsdag för då ska vi titta på en teateruppsättning med Teater På Hjul på Angeredsgymnasiet, jag längtar.

Det är möte nästa gång på torsdag. Jag kommer som sagt börja skriva igen som vanligt så vi hörs väldigt snart allihopa.

Ha de bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0