Släckte ni?

Hej!

Som alla säkert hade hört eller i annat fall märkte, så var det Earth Hour igår kväll. Släckte ni ljusen? Jag gjorde. Jag satt hemma tillsammans med Amina och Shvan med ett enda levande ljus. Men jag skulle ljuga om jag sa att vi inte fuskade lite, vi hade nämligen på teven. Men förutom det så var det svart som natten här och även om teven var på så vet jag att vi gjorde skillnad. Vi måste ju värna om vår planet eller hur!

I Fredags var vi ju som sagt på Teater på Angeredsgymnasiet, en bra föreställning tycker jag, många bra skådespelare måste jag säga. När jag satt där och tittade längtade jag bara mer och mer till vår turné. Men den närmar sig nu, det är nog närmare än vad vi tror eftersom tiden kommer gå så otroligt fort med repetitioner, manus och annat smått och gott.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0