Osammanhängande tankar

Hej på er alla.

Hoppas det är bra med er därute och att ni njuter av att få komma tillbaka och läsa om våran resa på teaterns underliga spår. Det har varit, och är en tid av förändring i alla av Teater På Hjul's liv.
Med tanke på att studenten vankas för samtliga hjul förutom mig (hej, utanför) så är det väldigt mycket som ska gå ihop för att allt ska fungera.
Många gånger har vi nog tänkt om det är så smart att påbörja ännu ett stort projekt, egentligen det största, när man redan har så mycket att avsluta och tänka på.

För varje dag som passerar så går det inte en minut utan att jag tänker på våran pjäs.
Allt som ska förberedas, skrivas och alla människor vi kommer träffa. Våran publik, de viktigaste vi har.
Det känns som att det här kommer vara så avgörande för så mycket i våra liv. Vad kommer hända efter att turnén är slut?

Samtidigt som jag längtar så otroligt mycket efter att få börja spela, så är jag faktiskt jävligt nervös. Om inte rädd.
Ingen av oss har ju gjort något sånt här innan. Vi är alla helt nya när det kommer till turnerande teater, det är ju första gången vi gör det här! Det är inte meningen att allt ska gå helt perfekt, och det är väl det som är charmen.

Shvan, vi förlåter dig för att du inte har hunnit att skriva i bloggen. Livet kommer emellan helt enkelt och ibland kan vara de vara svårt att fokusera på flera saker samtidigt. Dessutom läste jag att du har ju aktiskt ringt till en massa skolor, så klappa dig själv på axeln och lägg ifrån dig bloggångesten för ett tag.

Måste även haka på  Antons idé om att ni läsare ska ställa frågor till oss på Teater På Hjul. Vad vill ni veta om oss? Tycker ni att nåt saknas på bloggen? Det är bara att slänga ur sig tankar!
Vi behöver all feedback som kan tänkas finnas, var inte rädda.

Eftersom det redan har nämts om vad som händer denna veckan för Teater På Hjul så tänker jag inte upprepa detta.
Ta hand om er därute, njut av det vackra vädret och ta dagen som den kommer.

Höggs und Kisses


Kommentarer
Postat av: Susse

Hej alla

Då trillade jag in här tack vare Stina ;) tack vännen. Det ska bli himla kul att följa er resa och jag ska ta mej tid o läsa bloggen från start. Är ingen teater människa men lovar att komma och se er!!

Ha de gott så länge o break a leg!!! Det kommer gå jättebra.

Kram

Susse

2009-03-24 @ 20:04:41
URL: http://suss-susse67.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0