Plankan snart

Ja, snart gissar jag på att Anton måste gå på plankan. Så dåligt som han... jag gjort ifrån min inom TeaterPåHjul de senaste veckorna är det underligt att de övriga inte skickat en torped efter mig än. Inga mötesprotokoll har renskrivits, inga bilder har redigerats och inget annat har gjorts heller för den delen.

Anton har fullt upp med sitt privatliv som just nu upptas väldigt mycket av hans projektarbete - en spelfilm som han har höga krav på. Jag håller tummarna för att de andra hjulen på något magiskt mystiskt sätt glömt bort allt detta imorgon när jag träffar dem igen. Än en gång förs nästan hela TeaterPåHjul samman av SVT och Andra Avenyn. Goodie goodie!

Stort grattis till er som överlevt måndagen!
Jag klarade mig den här gången också.

Många varma kramar från


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0