Nu övertar vi internet!

Hej alla berörda!

Tiden går så otroligt fort! Nu är det sista dagen i mars och även om vi har kommit en bra bit på våran resa, så känns det som att det är hundratals saker vi måste göra inom en otroligt liten tidsram!
Är det bara jag som känner att det börjar växa ett okontrollerat kaos inom mig pga det här ?

Ne, nu jävlar! Här ska övas in de scener vi fått klara och dom ska sitta som gjutna över min hjärnbalk!

Men det är ju inte som att allt annat arbete står still.
Har jag berättat att Teater På Hjul finns på Twitter? It's true! Så alla ni Twittrande fåglar kan nu följa oss även där!

Har även varit produktiv idag och letat efter musik som kan komma att passa in i pjäsen.
Speciellt en scen......Men den får ni se när allt är klart.
Ta inte på er för mycket kläder, det kommer bli varmt i salongen!

Längtar till mötet imorron! Längtar så mycket att jag trodde att vi hade möte idag tom haha.
Så kan det gå när inte haspen är på!

Så jag ska framföra lite nytt imorron!
Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0