möten på väg

Hej kära läsare.
Idag var nästan hela teater på hjul hos svt, som statister hos andra avenyn då. Stina och Amina var dock inte med. Det var som vanligt en rolig dag och jag måste säga att det kändes lite smått sorgligt när jag gick där ifrån och visste att det var sista gången. Haha.det är ju  bara en statistroll men jag har haft väldigt roligt där. Shvan och Anton ska dit imorrn igen med repliker men för mig var det antagligen sista gången.
Aja, imorrn har vi möte, det ska bli kul. Vi har ju möte på torsdag också då vi ska skriva manus och sedan ska vi träffas på lördag! Hoppas på att så många som möjligt ska kunna vara med, det var väldigt roligt sist..
Det var allt från mej den här regniga dan men vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0