Klockan e åtta, här e ekot.

Måste säga att jag blev otoligt nyfiken på Antons lilla hemlighet, vad skall han ta med sig för smarrigt på onsdag? Jag hoppas att det lever upp till mina förväntningar. Inte för att jag har några större sådana när det gäller mat, allt är gott, eller hur? :)

För övrigt så tycker jag att Anton och Fanny går lite väl hårt mot stackars Carro Af Ugglas. Jag tror inte dem ser vilken kärlek det lever i henne, för att inte nämna hysteri. Hon är lite egen, väldigt speciell och borde enligt både mig och Shvan istället blivit skådespelerska med tanke på hennes dramatiska betéende. Hörde i och för sig faktist att hon studerat vid Calle Flygares Teaterskola. Kreativt, tycket jag. Vi kanske borde överväga att tvinga med henne på vår turné? Det hade nog Anton och Fanny gillat, för om jag får säga det själv så tror ajg att Fanny har sin själsfrände i Caroline.

Annars är allt bara bra på vår front. jag har en del mail att skicka ut insåg jag nu i stundens hetta. Kanske borde ta tag i det så fort som möjligt. Ja.

Ha en fortsatt trevlig Tisdagskväll, härliga läsare.

Köss




Kommentarer
Postat av: Moonzanna

Tycker du att det är något arbete som är pinsamt el "onödigt " ?

Klicka in och tyckt till här :



http://moonzanna.blogg.se/2009/march/skams-du-for-ditt-arbete.html



Vänliga hälsningar

Moonzanna

2009-03-12 @ 11:42:58
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0