Ingen glugg för mig

Ja hur börjar man ett inlägg där syftet är att ta avstånd från någon annans tycken? Jag har ingen aning och därför säger jag det rakt ut - Den där Carolina Uggla och hennes glugg är ingenting jag hade någonting med att göra. Shvan påstår tydligen att jag hejade järnet på henne, men eftersom det är lika sant som att jag samlar till ett BWO-skägg så kräver jag lite egengiven återupprättelse.

En glad UgglaI lördags, då Shvan satt och sjöng för full hals till "tonerna" av den där ugglan, så satt jag och höll för öronen på en lidande och skrikande Fanny. Tro inte att jag höll för mina öron, nerrå! Jag offrade min egen hörsel för att kunna rädda Fanny från inte bara ljudet från TV:n utan även ljudet från ett styck Shvan, Jocke och Amina. Nu när denna heroiska insatts är förd till ljuset så känner jag mig lugn igen - phuuu.

Denna vecka är jag förresten mötesledare och går allt som det ska så ska TeaterPåHjul avnjuta ett lite extra lyxigt mötestilltugg på onsdag. Stor sekrites på vad det blir än så länge och jag hoppas att lilla Fanny också kan hålla munnen stäng om det tills på onsdag.

Många kramar på dej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0