Host-inlägg-host

Jag är pepp som aldrig förr! MANUS MÖTE

Nu jäklar är det snart lördag och Anton ska för andra gången tillsammans med TeaterPåHjul avnjuta en väl kyld melodifesivalkväll. Och nästa vecka är det jag som leder mötena vilket även innebär att jag håller i fikat. Så då ska de som bjuder på endast några små digestive-kex få se hur tjuren ska tas - inga namn nämns host-jocke-host

Det brinner förövrigt i knutarna bara så att ni vet. Vi har rikligt med press på oss numera för att färdigställa manuset eftersom vi har satt deadline i april och dessutom behöver det för kommande tidningsintervjuer. Men svordom vad bra vi är! Igår skrev vi som gudar och lyckades i princip färdigställa ännu en scen.

Nu är det fredagseftermiddag och jag känner nästan doften av helgen som annalkas. Annalkas betyder att någonting är på väg för er som inte vet det - inga namn nämns host-shvan-host

Ha en fruktansvärt trevlig helg. Det ska jag!
MVH//
           

Kommentarer
Postat av: minaya

Hej. Jag kikar in till dig och lämnar en liten Lördagshälsning och en liten ”kram”. Haka på och börjar sprida lite positiv energi. Skicka vidare, du kanske gör någons dag :D



Kram Minaya

http://myspace.com/minayamusic

2009-03-07 @ 23:03:59
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0