Hmm..

Hej alla.
Haha, sorry kom inte på någon roligare rubrik
Japp, som Stina och Anton har förklarat är ju inte jag med på mötet på torsdag. Åker till Stockholm  och är där ända tills på söndag. På onsdag ska jag på pjäsen "iväntan på Godot" som går på stadsteatern så jag kan inte komma på mötet då heller. Det känns tråkigt att inte ha något möte på så länge, men när jag är hemma igen ska jag komma på varenda möte hela våren!

I helgen såg Anton, Shvan och Jocke på melodifestivalen tillsammans, jag var inte hemma då heller så jag såg det inte med dom, men hade lite telefonsamtal med dom under tävlingen. Såg till att Anton hade koll på att Shvan och Jocke inte röstade på något dumt. Hahaha.

Jaja, nu längtar jag tills att vi är klara med manuset och kan börja repa. Det är mycket jobb kvar dit, men det kommer! Är dock lite osäker på om vi kommer bli klara med manuset tills i April som vi sa, men vi får se.

Jaja, det var det jag hade att säga idag, kommer nog inte blogga föränn jag är hemma från Stockholm. Jag saknar min älskade grupp och längtar till nästa vecka när jag träffar dem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0