Har ingen rubrik att tillägga. Sorry,

Först och främst vill jag, precis som jag antar att ni andra gör, undra varför Fanny skrev samma sak två gånger, antar att det beror på alla utskällningar hon har fått angående styckeindelning. Nu blev det helt enkelt för mycket för henne. Vi förstår att hon tycker att Antons ursäkt var så vacker så hon var tvungen att fördubbla sig i sitt uttal.

Annars är allt frid och fröjd och precis som Fanny säger så gick allt utmärkt hos studieförbundet idag och vi börjar långsamt närma oss toppen (känns som att det är det ända jag säger nu för tiden haha)

Imorgon är det manus som gäller och vi skall skriva tills fingrarna glöder och Fanny slutat löpa amok.

Avslutar detta inlägg ganska tvärt med att säga God natt!

 <<--Bild som råkat åka snålskjuts in i min dator via Antons USB-minne. Antar att det är det som gör honom så alert om dagarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anton har alltid varit allert, även/speciellt som bäbis!

2009-03-11 @ 19:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0