En Fanny

Ja nu ska jag ta och dra en Fanny, med andra ord skriva ett riktigt kort inlägg. Finalen i Schlagerfestivalen är över och det verkar som att bara jag gläds över resultatet. Abvslutningen blev lite av ett antiklimax dock, men det får vi komma mer in på någon annan gång. Vi ska inte bara vara onda mot Fanny. Hon åker snart mot vår älskade (?) huvudstad och jag vet en liten pojk som kommer sitta och gråta i avsaknad av henne på nästa möte. Bilder kommer snart i massor, såfort jag hinner sätt mig ner och redigera lite och Jocke har lovat att snart genomföra en ny renovering av sidan vår. Nu ska jag tillbringa en vecka med att försöka fylla tomrummet Fanny skapat. Jag håller er uppdaterade med hur det går.

Tank you very much!

Kommentarer
Postat av: celebri

Fin blogg ni har



Jag premunerar nu på den



kram

2009-03-16 @ 16:50:25
URL: http://celebri.blogg.se/
Postat av: ♥ Johannan ♥

Jag är överlycklig för att skatan af ugglas inte vann och att Marlena låt van, för hon är toppen :) jag och sambo skrek av ren glädje när hon vann :D haha.

2009-03-17 @ 13:48:44
URL: http://johannanmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0