En underbar dag!

Hej alla svettiga människor.

Eftersom det har varit lite segt med inlägg från dom andra så tänkte jag iallafall bidra med lite härlig måndagsläsning.
Har idag avnjutit en helt otrolig dag i slottskogen med min kära pojkvän och har förhoppningsvis blivit lite brunare hehe.

Sitter nu hemma och slappar och återhämtar mig efter dagens sol och helgens bravader, som bestog av röj på
Metaltown och att fira min systerdotter som fyllde 3 år. Vilken kombination! Förövrigt finns grymma intervjuer från Metaltown och annat smått och gott att läsa på Göteborgs största metalblogg: http://www.loudfarmer.com/

Måndag...dags att planera resten av veckan nu.
Det var ett tag sen vi träffades i gruppen. Hela förra veckan försvann pga olika anledningar och jag har knappt hört ett ljud från dom andra. Hoppas ni alla mår bra!
Annars ska jag slå er på onsdag.

Ska nu sätta mig och läsa igenom vårat fina nya manus!
Ska bli spännande. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, fin bild ;P

2009-06-29 @ 21:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0