Vidare planer

Hej alla där ute i värmen. Jag sitter vid mitt vidöppna fönster och har lyckats få igång fläkten min så nu har jag äntligen funnit ork nog för att skriva ett litet inlägg. Planering är beskrivningen på TeaterPåHjul:s verksamhet just nu och i väntan på att alla medlemmar ska återvända till hemmaplan så arbetar vi friskt med att förbereda marknadsföringen inför hösten.

Jag själv ska inte bara tillbringa denna soliga lördag i en sval och skön biosalong utan även på något utan Göteborgs många caféer. Om allt blir som planerat ska jag nämligen på en bloggträff idag för att marknadsföra vår blogg lite och detta genom en eftermiddagsfika med diverse bloggare.

Måndagen är den dag jag räknar ner till just nu eftersom vi då ska sätta oss alla skådespelare och läsa igenom manuset tillsammans för första gången. Detta kommer antagligen att ske i vår älskade Slottskog så har du vägarna förbi och är på rätt plats vid rätt tid så kanske du med lite tur kan få tjuvlyssna på en del av manuset som kommer spelas upp under hösten här i Göteborg.

Nu har jag sagt mitt och för att inte få stämpeln som allt för seriös så avslutar jag inlägget med det härC Anton Ekenberg

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan hur e läget? =)

2009-07-10 @ 10:02:23
URL: http://fribor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0