Rep och snören

C Teater På HjulMöte på möte och full fart i repandet för Teater På Hjul just nu. Adimistation har vi nästan ingen eftersom de flesta av våra kontakter har sommarledigt, men inte vi - åh nej! Senaste mötet genomfördes hemma hos mig under en eldag med manus i hand och humöret på topp (förutom hos Fanny som..ehum ja, obetett sig lite natten innan).

Vi traslar upp varje liten tråd och alla små snören under repandet och försöker verkligen sätta oss in i våra karaktärer och deras situationer. Snart är vi igenom halv manuset och har börjat diskutera inköp av rekvisita och kostym mm.

Idag är det inte bara en förträfflig lördag (apropå ingenting annat än att jag just kom på det då jag satt och renskrev mötesprotokoll från den gångna tiden) utan även lönehelg. Deta innebär mycket frö oss hjulare eftersom lön medför att hemsidan snart är betald och ligger uppe på sin domän. Sedan innebär det även att vi på allvar kan dra igång med all den marknasföring och annat som snart ska skylta i alla göteborgs hörn om de kommande trevligheterna under hösten.

Tills vi möts igen säger jag bara: Follow the white rabbit!

Må väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0