Inaktivitet och Harry Potter

Aj aj aj, det är ju så att det svider i alla ändar! TeaterPåHjul känner inga gränser då det kommer till inaktivitet. Hemsidan hoppas jag ni har sett och den inaktiva Anton ska så smårningom sätta sig och återskapa ett bildarkiv på den sidan som blir mer lätthanterliget. Möterna kommer inte tätt nu heller. Idag borde vi repat, men Stina fick förhinder och Jocke har gått och fått för sig att han är sjuk.

Igår hade vi heller inget möte... varför kommer jag inte ens ihåg, men jag svär och lovar på allt jag håller heligt (där ibland Harry Potter) att om mötet imon inte blir av så kommer jag hemsöka samtliga medlemmar. På tal om Harry Potter så hoppas jag du är uppmärksam på att premiären för den 6:e filmen är imorgon. Mig möter du om du ska till Bergakungen 14:30 - see ya!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0