Ett hej i natten!

Jag sitter uppe och kan inte sova alls. 

Skulle enligt planerna på möte med gruppen imorgon, men jag har gått och blivit en sjukling under dagen och får utebli imorgon för att inte smitta ner mina kära kollegor. Sitter dock och tjattrar med härliga Stina över Msn om vårt nya manus och våra karaktärer. Det känns bra gällande det, försöker bara få grepp om min kära rollfigur. Trodde det skulle bli en enkel match när man skapat den själv, men det har sina sidor det också, den måste ju levereras ut till fullo och jag måste fånga den till hundra procent, ge honom kött och blod och få honom att bli mer än den där bilden i mitt huvud som jag har :)

Hur som, på onsdag drar jag till Falkenberg för att bara koppla av och njuta av livet. Med mig har jag även Shvan (som för övrigt kommer att regisera under våra repetitioner, fram tills han börjar på SVT i Augusti) och några andra kära vänner. Men nästa vecka är jag back on track igen och kommer pumpa ut kreativitet så det räcker och blir över till hela Teater På Hjul.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0