Fotoansvarig och underbar

Jag blir både hissad och dissad av mina medaktörer för mina långa och komplicerade inlägg här på vår vackra blogg. Därför är jag lite osäker på hur jag ska våga förhålla mig till det här med skrivandet. Ska jag våga skriva ännu ett långt och svårförståeligt inlägg?

Nej, vi gör det enkelt för oss med en lätt uppdatering. Igår var det onsdag, men möte uteblev tyvärr. Ochför en gångs skull var det inte mitt fel hör och häpna! Inte heller var det Fannys. Nej, det var inga mindre än Shvan och Jocke som ställde in. Idag ska vi dock ses allihop, inte för ett möte utan för att tillsammans gå på en teaterpjäs på Pustervik där en bekant till Shvan agerar. Det ska bli väldigt trevligt hoppas jag på.

Jag ska dessutom stolt berätta att jag nyligen utsetts till ansvarig för fotografering. Det första uppdraget jag tagit till mig är att ta lite nya porträttbilder på oss hjul som kan användas i vår header (stora vackra bilden överst här i bloggen). Alltså: titta in ofta och se fram emot fräsha bilder på oss alla inom kort.

Damn nu blev det ju rätt långdraget i alla fall, men vad gör man?!
Jag är underbar, så underbar. Jag är underbar, fan ta mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0