The Queen is Writing

ETT MÄKTIGT MÖTE

... ledsen för överskriften, jag var tvungen efter att ha sett Jockes! Mötet i veckan var en av de mer händelserika och intressanta på väldigt länge. Vi hade ett  möte tillsammans med ett skön kille, ansvarig för studiecirklar och som fotoansvarig skötte jag min plikt så gott som jag kunde. Alla skådespelande medlemmar var på plats då vi i samlad trupp spatserade mot platsen för mötet i ett mörkt, kallt, men ack så trivsamt Mölndal.

Hjulet Jocke  Hjulet Fanny  Hjulet Shvan

Vi fick mycket hjälp och information på mötet och följde direkt upp det hela med att åka för att titta på eventuella lokaler till vår repning och även vår casting. Fanny var tyvärr tvungen att dra sig hemåt och kunde inte följa med, men nu kan hon ju ta del av vår upplevelse genom det här inlägget - och det gäller även dig som läsare.

Shvan och Jocke granskar lokalerna
Shvan och Jocke granskar lokalerna...

Vi pojkar pratade efteråt och alla var eniga om att det här skulle kunna bli ett fantastiskt förmånligt sammarbete och skapandet av studiecirklar. i kommande vecka ska vi göra en officiell beslutsfattning kring det hela, då alla i gruppen är närvarande. Nu när jag kommer ihåg ska jag även försäkra lite kort att så snart jag fixat en digital version på det hela så ska såklart artikeln om oss - som fanns att läsa i förra veckans Mölndals Post - upp på bloggen för dig att beskåda.

PS: Tråkig detalj med att vara ansvarig för fotandet
är att man själv aldrig syns på kort, men det kanske
är för allas bästa, hahaha.


Nu önskar jag dig den trevligaste av helger!
MVH//

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0