Ansökan!

Tjenare mina vänner!
Vi kom under dagens möte på att ansökan till den femte skådespelerskan kanske kan vara svår att finna, eftersom inlägget där ansökan finns ligger ganska långt bak. Vi vill ju såklart fortfarande ha in ansökningar, vi nöjer oss inte förrän vi har tillräckligt många att välja mellan. Så jag tänkte vara en ängel och lägga upp den igen:

"Teater på hjul" är en nystartad teatergrupp med fyra skådespelare och en ljud & ljus-ansvarig. Vi arbetar med uppsättningen av en pjäs som vi ska turnera runt i Sverige med under hösten 2009. För att vår ensemble ska bli fullständig behöver vi en femte skådespelare, en tjej på 18-22 år. Är det du?
Vårt syfte är att åka ut på en turné där vi, som det ser ut nu, kommer att stå för alla kostnader själva. Vi arbetar tillsammans med allt ifrån manus, budget och regi till allt annat uppsättningsrelaterat. Vi jagar en dröm. Målet med vårt arbete är att knyta kontakter och skaffa oss erfarenhet. Du som blir vår grupps sjätte medlem kommer ha en lika stor del i alla dessa parter som oss andra. Teater på hjuls arbete innebär att man lägger ner mycket tid och energi, men det innebär även en stor frihet och för dig ska ett arbete som detta vara en önskedröm utan dess like.
Hör av dig till oss om du är intresserad eller bara känner att du skulle vilja veta lite mer. Vi som tillhör "Teater På Hjul" är Joakim, Shvan, Fanny, Anton och Amina. Vi bor i Göteborgsområdet så vi ser helst att du som söker bor i närheten.

Är skådespeleri din dröm och känner du att du vill veta mer? hör gärna av dig.

E-post:
[email protected]

Alla ansökningar behandlas via mail.
Med Vänlig Hälsning
Teater på hjul.



För övrigt har det varit en härlig dag för Teater På Hjul då vi intervjuades idag :) Så håll koll efter oss där ute!

Nu är det underbar helg, som jag skall tillbringa till att städa och göra ordning i lägenheten.



 (bjuder på den )


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-20 @ 17:47:38
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0