We´re the best.

Först och främst vill jag säga att jag är stolt över att vi klarade av att skriva en hel scen igår med tanke på situationen :)

Som ni förstår så ägnade vi mycket tid igår till manus. Det gick väldigt bra om jag får säga det själv men att blanda kreativitet med trötthet med flams och skratt har sina törnar. Med det vill jag säga att vi gjorde riktigt bra ifrån oss, även om det kunde gå fortare. Men som jag brukar säga, vi behöver använda humorn i oss, speciellt när vi skriver mörka och djupa scener för att inte bryta ihop själva, haha, nej skämtåsido. Men även humorn är viktigt, även om vi skriver om tragik.

För övrigt är jag stolt över allt vi har åstadkommit, både manusmässigt och turnémässigt. Nu har skeppet lämnat hamn och vi är på väg till att lyckas riktigt, riktigt bra (Den där meningen var så fint skriven så lägg den på minnet, jag börjar nästan känna mig som Anton)

Ha en trevlig helg!

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du kände likadant om mötet :)

Tycker att det gick JÄVLIGT bra

2009-02-27 @ 18:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0