Manusmöte

Hallå på er !

Kom precis hem från vårat ytterst trevliga manusmöte. Även, för att tillägga, mitt första!

Måste säga att jag är stolt över att vi faktiskt blev klara med scenen med tanke på att stämningen som rådde var väldigt....flamsig, kort sagt.

Men jävligt roligt! Det var precis det jag behövde idag, lite flams. Precis som Anton (som förövrigt var vääääldigt aktiv) så var man väl inte i det piggaste slaget när man anlände till mötet. Man visste inte riktigt hur det skulle gå.
Men på nåt sätt gjorde det iallafall! Kan vara för att vi är så jävla bra!

Vi skrev på papprena för "En snabb slant" så det känns bra att det är gjort.
Allt går framåt!

Får även tacka för välkomnandet från gruppen, det värmer verkligen. Känner att iochmed tredje mötet så har vi kommit varann mycket närmre och våran gemensamma dröm; att få stå på scen.
Sedan jag blev marknadföringsansvarig (långt ord) så kommer jag verkligen se till att ALLA ska få höra talas om Teater På Hjul. Det här ska ingen missa...inte någon. Sanna mina ord!


Ser fram emot nästa möte, om inte på lördag, så blir det på onsdag!


/ ( or should I say....Jafár? )

Kommentarer
Postat av: Jens

Jag håller tummarna Stina! Det kommer bli grejt :D



Ett (självklart?) tips ang. marknadsföring, satsa järnet på viral marknadsföring, it's the future, today!

2009-02-26 @ 21:18:36
Postat av: Ronny

Hej! Det här var nåt nytt? Ser bra ut tycker jag. Undrar om man ska återkomma eller ägaren kanske redan är ilsken för man stigit in här alldeles objuden. Hmmmm. Ja,ja ha det bra ändå.

2009-02-27 @ 02:36:40
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Ronny

Tack för kommentaren och besöket tog en snabbis hit, kommer tillbaka. Ha en trevlig helg.

2009-02-27 @ 09:22:59
URL: http://ronnysinternetshop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0