Lördag

Lördag, melodifestival och alla hjärtans dag.
Mycket riktigt befinner sig Anton på annat håll mot övriga hjul idag, men han hann allt in på bloggen en stund. Man kan ju inte göra annat än att beundra den vackra renoveringen av vårt lilla skrivhörn - det är helt klart vad jag offeciellt tycker... inofficiellt saknar jag vår fina svart-röda sida!

Ni kanske har märkt att jag är den lite mörkare i vårt gäng och det är väll ingen hemlighet. Något som är en hemlighet, men som jag tänker avslöja nu är att jag väldigt lätt blir grymt svartsjuk. Nu när jag besökte bloggen vår var det första jag såg Aminas proffsiga underskrift. En sån vill jag också ha!

Grym på effektiva lösningar som jag är så bakade jag kvickt ihop mina problem i ett bra påhitt. Jag har skapat mina egna små underskrifter som går i de härligt vackra färgerna rött och svart bland annat. Ha-ha-ha! Problemet är löst och jag kan sova lugnt. Såklart vill jag även avrunda med att önska dig en underbar avslutning på alla hjärtans dag. Hoppas du har någon att pussa på. Om inte så är det bara att ringa Shvan!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0