Kreativt effektiva!

Jag kan inte annat säga än att jag är stolt över oss allihopa och mycket nöjd över vad vi har åstadkommit. Precis  som Fanny säger så ägnade vi mycket tid till manus igår, klurade fram en riktigt bra scen om jag får säga det själv, allt var exemplariskt förutom det lilla, eller ganska stora faktum att jag och Anton inte fick våran vilja igenom gällande en viss sekvens i scenen. Häxorna Shvan och Fanny ställde sig över oss, trampade oss på tårna och visade med blickarna vad dem tyckte om oss, hahahaha. Nästan.
Men men, skam den som ger sig, nästa gång är det våran tur att få revansch. Dem där två typerna skall allt få veta att dem lever :)

Nu skall jag ta mig hem genom snön och försöka ignorera kylan.
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: EMILY

Sv: Tack så mycket :)



Skitkul jobb ni verkar ha btw, jag älskar drama och vi har drama lektioner typ två-tre gånger vi veckan. Just nu håller vi på & göra en egen dramatisering av Askungen ;)

2009-02-19 @ 14:46:07
URL: http://ballerinaas.blogg.se/
Postat av: Jessica

sv;tack så mkt :D

2009-02-19 @ 19:34:32
URL: http://byjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0