Here we go again

Hej alla.
Hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag jättebra och det gör även resten av
Teater På Hjul hoppas jag. Idag har vi haft casting möte där vi träffade en som
sökte in till den 5:e skådespelerskan. Det var väldigt roligt. Vi har inte bestämmt
någonting än, det kommer förmodligen att bestämmas imorgon då vi kommer
träffas allihoppa. Vi kommer även ha möte med "Snabba slanten" imorgon som
jag skrev om i ett äldre inlägg.
Det var som sagt schlagerkväll igår och det var riktigt kul. Jag och Fanny var ganska
eniga gällande artisterna och det var ju kul att vi kan sammsas om någonting iaf, haha.
Det kommer bli väldigt mycket Teater På Hjul träff/möte nästa veckan. Vi kommer som
sagt att träffas imorgon, på onsdag, på torsdag (nya manusdagen) och självklart på
lördag igen för att titta på melodifestivalen. Sen vet man aldrig ifall det blir ännu en extradag.
Jag och Amina kommer försöka ringa runt till några skolor innan onsdag och förhoppningsvis
hört av oss till alla skolor innan veckans slut.
Det var allt för mig denna gången. Ha de så bra alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0