En tom vecka

Ja, sanningen är inte vacker, men den ska väll meddelas er trots allt. Det är som så att Anton inte har träffat på något utav hjulen i ett uppstyrt möte under förgående vecka. jag vet! Visst är det hemskt?!

Trots detta värkar det som att - hör och häpna - saker faktiskt händer i vår lilla verksamhet trots att jag inte är så insatt i det hela. Under eftermiddagen fick jag en snabb genomgång av vad som var i görningen från Shvan över telefonen. Vi har fortsatt kontakt med Studieförbundet Vuxenskolan, alltså de underbara människor som ska hjälpa oss att bland annat bli en studiecirkel. Snart är det dags för ett nytt möte med dessa. Dessutom har press från media gjort det ännu viktigare att snarast göra framsteg i skrivandet av manuset. Det verkar som att tidningar är särskilt intresserade av min karaktär vilket är hur kul som helst.

Nå väl. Nu vet ni precis lika mycket som jag gör. Efter onsdagens möte hoppas jag på att vara lite bättre insatt.
Ha ett underbart sportlov för er kära skolkamrater!
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0