En hård dag!

Nu har Jag och Shvan suttit i flera timmar med kartor och försökt planera in resvägen efter skolornas läge. Låter nog inte så himla jobbigt, men jag tror att bara skolorna i Stockholms län tog 2 timmar. Nu har vi svettats, skrikit och skrattat alldeles för länge, men nu är det äntligen klart. Så nästa vecka ska vi börja ringa runt till skolorna runt Göteborgsområdet, och veckan efter det så är det Stockholmsregionen som gäller. Hoppas bara att alla är lika positivt inställda som angeredsgymnasiet! Vi har planerat in 54 skolor i Sverige med estetiska programmet (teater). Shvan är som vanligt inte riktigt nöjd, men jag antar att vi får nöja oss med dt.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen!

Tack å hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0