Bullar och Mjölk!

För er som intresserar er så har jag under de senaste dagarna trånat efter kanelbullar men inte inskaffat ingridienserna till det, fram till idag då en god vän till mig tog tag i saken. Jag är henne evigt tacksam. Med andra ord så har jag äntligen fått en släng kanelbullar, även med mjölk, även om det inte är min favoritdryck direkt.

Men från något helt ointressant till något mer exhalterat; (och anledningen till att jag faktiskt skriver) Teater På Hjul har skaffat lokal! Vi kan inte annat än att tacka Johan från Studiecirkeln i Mölndal för allt, han har varit till stor hjälp de senaste och vi känner verkligen att vi fått ett riktigt lyft vad gäller gruppen. På onsdag skall vi på ännu ett möte med Johan där han ska hjälpa oss med masssa annat som vi behöver veta, bla hur vi kommer att bli ett registrerat företag. Jag är mer än taggad inför allt som ligger framför våra fötter nu, det öppnas mer och mer dörrar till större möjligheter och jag tror att jag pratar för alla när jag säger att det är först nu man känner att man har skapat något stort. Onsdagen innebär också manusarbete för hela slanten. Underbart :)

Jag, Shvan och Fanny checkade in Melodifestivalen i lördags och var väldigt överens om vissa artisters betéende, hahaha!

Anton kunde inte medverka på vår myskväll då han hade filminspelning, men han kom med den ypperliga idén att Teater På Hjul skall följa Melodifestivalen varje lördag tillsammans. Det ser jag fram emot, även om jag inte är lika mycket för melodifestivalen som tex Shvan som blir hysterisk varje år den skall sändas, men däremot tyckte jag att Petra Mede ägde hela programmet!



Klämmer in den här underbart vackra bilden för er skull :)


Anar att ni som läste kände er förnärmade av min onödiga information i början, men jag kände att det var en bra uppstart på ett härligt inlägg.

Var hälsad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0