Hjärtan, Hjärtan, Hjärtan!

Glad Alla Hjärtans Dag!


Jag känner mig otroligt kreativ då jag sitter här och pluggar manus, läser på det vi skrev sist och känner mig typ asnöjd. Klockan är hyfsat tidigt på morgonen för min del, men på grund av högljuda telefoner och hysteriskt folk i andra änden av dem, kunde jag inte sova vidare. Så här sitter jag nu, med Aminas rosa hörlurar på huvudet och en kopp the bredvid mig, medan Amina och Shvan sussar så sött bakom mig, (För er som missat den delen så delar jag och Amina lägenhet. Som vänner för övrigt.) men hur som haver, så fanns det faktiskt ingen bättre tidpunkt för mig att plugga på manuset än när det är tyst omkring mig och jag får utlopp för det som behövs för att riktigt gro in karaktären in i mig (det där lät asfint om jag får säga det själv).

Idag skulle hela gänget se Melodifestivalen tillsammans, men eftersom det är Alla Hjärtans Dag så hade Anton saker att göra på annat håll, Fanny också för den delen.  Därför återstår jag, Shvan och Amina till ikväll, vi ska ha det så mysigt :)






Återigen, Glad Alla Hjärtans Dag och ta hand om dem ni älskar!

///


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0