Andra Avenyn

Jajamen igår så gästades Andra Avenyn av hela TeaterPåHjul minus vår allra nyaste medlem, Stina som jag förövrigt såklart hälsar hjärtligt välkommen till vår verksamhet. En lång dag för oss män eftersom vi började redan klockan 8:00 med diverse boxningsscener och en lite kortare dag för flickan Fanny som kom först efter en för henne väldigt bekväm (för oss andra irriterande) sovmorgon.

Jag tror och hoppas att jag talar för oss alla när jag säger att dagen var jättetrevlig. Jag själv blev i vanlig ordning retad av en viss figur med karaktärsnamnet Greger och gjorde en ny bekantskap med en trevlig liten sak som hette Ida... Natalie i serien tror jag.

Efter inspelningarna var det dags för seriösa möten, men det tror jag något annat hjul får berätta mer om.
Simma lugnt
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0