Nu tänker jag blogga

Hej hej!

Idag är det bara 10 dagar kvar till jul vilket gör en både nervös och förväntansfull.
Utan snö är det svårt att känna julstämning eller vinterkänsla. Förutom den jobbiga kylan då förstås..uh.

Eftersom det inte är fullt officiellt ännu så tänkte jag passa på att dela med mig av lite saker med er, eftersom ingen annan i Teater På Hjul har gjort det ännu!
Till våren kommer Anton och Fanny att ge sig av ett tag på oanade äventyr vilket leder till att TPH behöver lite hjälp.
Vi har fått äran att återigen få arbeta med våran underbara Shvan och även ta del av en ny stjärna på himlen, som jag hoppas inom kort kommer introducera sig själv till er!

Men! Vi söker ytterligare en skådespelare.

Vi söker en manlig skådespelare i åldern 18-25 som brinner för teater och är villig att ge 100%!
INTRESSERAD?
Maila en kort beskrivning av dig själv samt foto till: [email protected]

Kommer bli roligt att höra från er. Alla mail läses!
Och ja...det kommer bli en audition! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0